پدرانه

ساخت وبلاگ

کاشت نهال به چگونه مي باشد؟

ميوه درخت به؛ به‌ دليل طعم گس و بافت سفت و سخت آن، شايد طرفداران زيادي براي خام‌ خواري نداشته باشد، اما خواص گوناگون و زياد آن و داشتن مقادير فراوان آنتي‌ اکسيدان و ويتامين‌ها و املاح مختلف سبب شده است تا افراد جذب آن شوند. علاوه‌ بر آن رايحه دلنشين و رنگ زرد طلايي آن و بافت صورتي رنگ و نرم و اسفنجي‌اي که بعد از پخت پيدا مي‌کند، همچنين پکتين موجود در آن باعث شده است تا جاي خود را در ميان طرفداران تغذيه سلامت، آشپزها و شيريني‌پزها حفظ کند.

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

تهيه انواع مواد غذايي در کنار خواص به، منجر به حفظ و بقاء اين گونه از خانواده پرچمعيت گلسرخيان شده است. در اين جا قصد داريم تا اطلاعات لازم درباره کاشت نهال به را در اختيار شما قرار دهيم و بيشتر با کاشت درخت به و ملزومات و مقتضيات آن آشنا شويم، پس با ما همراه باشيد.

گياه شناسي درخت به

درخت به از خانواده درختان سيب است اما نسبت به درخت سيب و گلابي مقاومت کمتري به سرما دارد. حداکثر ارتفاع اين درخت به پنج متر مي رسد و گل هاي درشت آن به رنگ سفيد يا صورتي با پنج گلبرگ و پنج کاسبرگ  به صورت تکي در انتهاي شاخه هاي برگدار ظاهر مي شوند و خود باورو هستند.

روي شاخه هاي تازه، برگ ها و ميوه ي به از کرک هاي سفيد يا خاکستري مايل به قهوه اي پوشيده شده اند. ميوه رسيده معمولا زرد رنگ، گرد يا به شکل گلابي است و طعمي شيرين يا کمي ترش دارد و در انواع غذاها، شيريني ها و به عنوان مربا مصرف مي شود.

شروع ميوه دهي درخت به از ?-? سالگي است و تا پنجاه سالگي ميوه مي دهد. برگ هاي آن نيز تخم مرغي شکل يا تقريبا گرد و بيضي، نوکدار با قاعده گرد است.

https://gitlab.bsc.es/BrandMann9

 

مراحل کاشت به

درخت به، که شبيه سيب و گلابي است داراي ميوه‌اي گس و قابض بوده و از نظر سايز، درختي کوچکتر از درختان سيب و گلابي است. اين درخت براي گلدهي و رشد نياز به سرماي زمستان داشته و در بهار که به گل مي‌نشيند، پس از اتمام دوره گلدهي و ناپديد شدن گل‌هاي سفيد صورتي زيباي آن، ميوه‌هاي جوان و کرکي شکل آن ظاهر مي‌گردند و به مرور که ميوه آن رشد مي‌کند، از حالت کرکي بودن خارج مي‌گردد.

براي کاشت نهال به، بايد از نيازهاي آن مطلع شويد و با توجه به موقعيت و مکاني که قصد کاشت نهال را در آنجا داريد، مراحلي رو طي کنيد تا به درستي نهال شما با محيط جديد سازگار شده و دچار مشکل نگردد. مي‌ توان نهال را نيز هم در گلخانه نگهداري کرد و يا در باغ يا مزرعه کاشت نمود. در هنگام کاشت نهال به، مواردي را بايد در نظر گرفت که شايد تا حدودي بين کاشت تمام نهال‌ها مشابه باشد.

مواردي مانند؛ فاصله کاشت نهال‌ها از يکديگر، گرده‌افشاني متقابل، خاک مناسب، نور و آفتابگيري محل کاشت، آبياري و زمان کاشت که همه به رشد مناسب نهال کمک مي‌کنند. نکته آخر اينکه بايد به نياز سرمايي درخت به توجه کرد؛ اين درخت به به زماني نسبتا 400 تا 500 ساعت سرما نياز دارد و نسبت به درختان سيب و گلابي مقاومت کمتري نسبت به سرما دارد.

کاشت درخت به و اصول نگهداري از آن

کاشت درخت به کار بسيار ساده اي است و مي توان از راه هاي مختلفي به کاشت درخت به پرداخت از جمله اين روش ها: قلمه، خوابانيدن، پاجوش، بذر و پيوند زدن درخت است.

شايع ترين راه کاشت و تکثير درخت به استفاده از قلمه است. براي اين کار ابتدا بايد از يک قلمه جوان و سالم خشبي و نيمه خشبي استفاده کرد. معمولا براي تهيه قلمه هاي نيمه خشبي بايد از اواسط تابستان تا اوايل پاييز اقدام کرد. براي اين کار يک قلمه ?? سانتي از درخت مادر جدا مي کنيم، براي تهيه قلمه خشبي هم بايد از اواخر پاييز تا اوايل زمستان اقدام کنيد، طول اين قلمه بايد به اندازه ?? سانتي متر باشد قلمه ها را جوري بچينيد که در انتهاي ساقه ? الي ? عدد برگ باقي بماند. سپس قلمه ها را درون يک ليوان آب قرار داده تا ريشه دار شوند، بعد از ريشه دهيد آن را به بستر اصلي انتقال دهيد.

خاک مناسب و مراقبت‌هاي لازم براي رشد درخت به

درختان به؛ ممکن است توانايي اين را داشته باشد که در خاک‌هاي مختلف رشد کند، اما مهم است که با استفاده از خاک مناسب و رعايت نکات لازم جهت رشد مناسب آن، باروري و سلامت و عمر مفيد اين درخت را افزايش دهيم. به همين دليل خاک مناسب اين درخت؛ خاکي با درجه PH 7 تا 5/6 بوده و درخت به در خاک‌هاي عميق و لومي بهترين عملکرد را خواهد داشت و خاک اين درخت نبايد سنگين باشد. خاک‌هاي با زهکشي ضعيف، مناسب رشد نهال يا درخت به نيستند.

هنگام کاشت بايد عمق حفره و عرض حفره کاشت مناسب باشد؛ قطر حفره بايد دو برابر قطر گلدان نهال باشد و از کود حيواني پوسيده، پيت‌ماس و کمپوست در داخل حفره مي‌ توانيم استفاده کنيم و تا يک سوم گودال را پر کرده و سپس نهال را در آن قرار دهيم. در اين صورت سال اول، نهال نياز به کوددهي نخواهد داشت.

فاصله مناسب کاشتن درختان به

درخت به همچون ساير درختان ميوه به نور خورشيد نيازمند مي باشد، ضمن اينکه ريشه آن بايد از فضاي مناسبي براي گسترش در زير خاک برخوردار باشد، بنابراين بايد فاصله مناسب بين آنها براي کاشتن اين درختان رعايت شود.

در واقع بين هر رديف از اين درختان حدود ? تا ? سانتيمتر فاصله لازم است و در هر رديف نيز بايد فاصله حدوداً ? متر بين دو درخت رعايت شود.

رعايت فاصله مناسب موجب سالم ماندن درخت و نيز کمک به ريشه دواني آن و نيز بهرمندي از مواد مورد نياز از خاک مي شود. در هنگام کاشتن اين درختان بهتر است از کودهاي پوسيده دامي در داخل گودالي که نهال به را در آن کاشته ايد، استفاده نماييد.

نحوه آبياري نهال به

درخت به اصولاً خيلي نسبت به خشکي و دماي بالا مقاوم نيست، بنابراين نبايد دچار کم‌آبي شود؛ چرا که ميوه‌هاي آن کوچک خواهد ماند و رشد مناسب نخواهد داشت. از طرفي ديگر ريشه‌هاي بسيار عميق نيز ندارد، در نتيجه هفته‌اي 2 بار آبياري نياز آبي آن را برطرف خواهد کرد و از نظر آبياري درخت به، نياز آبياري متوسط دارد.

طريقه ي کوددهي و نوع کود مناسب:

اگر به ترتيبي که گفته شد نهال به، کاشته شود، در سال اول نياز کوددهي نخواهد داشت. در سال‌هاي بعد 2 بار کوددهي مناسب است که مي‌ توان در اواخر زمستان تا اواخر بهار انجام داد. از شروع تابستان، عدم توجه به زمان مناسب کوددهي و کوددهي بيش از نياز، منجر به برهم ريختن نياز خوابي گياه شده و همچنين باعث ريزش زودرس ميوه‌ها و ابتلا به بيماري آتشک و سوختگي برگ‌ها گردد.

همچنين برنامه هاي کوددهي اين گياهان به شکل سبک  و ملايم انجام مي شود. براي کاربران خانگي که يک و يا تعداد محدودي از اين درختان را کاشته اند ، استفاده از کودهايي که نسبت سه عنصر مهم يعني نيتروژن، فسفر و پتاسيم به شکل 6-2-5 باشد توصيه شده است. مثلا فرمولهايي همانند 18-6-15 و يا 24-8-20 را مي توان براي اين درختان در طي فصل رشد استفاده کرد.

در باغاتي که به شکل تجاري نسبت به پرورش اين درختان اقدام مي کنند، براي هر درخت بالغ که به حداکثر ظرفيت خود در توليد ميوه رسيده اند سالانه 450-350گرم کود نيتروژنه براي هر درخت توصيه مي شود. البته بهتر است تمامي اين کود در فصل بهار و يک جا به درختان داده نشود زيرا مي تواند موجب رشد رويشي بيش از اندازه و جلوگيري از شکل گيري ميوه ها و نرم شدن بيش از اندازه ساقه هاي جديد شود. بنابراين کود  نيتروژنه به 2 يا 3 قسمت تقسيم شده و به درختان باغ داده مي شود. البته بهتر است که مرتبه آخر کوددهي ديرتر از ميانه هاي تابستان نباشد زيرا کوددهي ديرهنگام (مثلا اواخر تابستان يا در طي پاييز) موجب افزايش حساسيت اين گياه در مقابل سرماي زمستانه مي شود.

همچنين کودهاي فسفره را به ميزان 100-50 کيلوگرم در هکتار و در فصل پاييز به کار مي برند. استفاده از  کودهاي حاوي اهن، منيزيم و روي براي اين درختان بخصوص در خاکهايي که کمي آهکي هستند لازم است.زيرا در خاکهاي آهکي (خاکهاي قليايي ) جذب اين عناصر کمي با مشکلات صورت مي گيرد و به همين دليل اين درختان دچار کمبود اين سه عنصر (بخصوص عنصر آهن) مي‌شوند. همچنين وجود عنصر کلسيم نيز براي اين درختان مفيد مي باشد.

ريشه هاي درختان به در عمق نسبتا کمي در خاک قرار گرفته اند بنابراين استفاده از لايه اي خاک برگ و يا کود بسيار پوسيده دامي بر روي سطح خاک در ابتداي سال به خنک ماندن و تغذيه بهتر آنها کمک مي کند.هر سال با شروع فصل بهار لايه اي به ضخامت 7-5 سانتيمتر از اين مواد و با فاصله حدود 10 سانتيمتر از تنه گياه بر روي سطح خاک قرار ميگيرد.

برداشت

براي براشت به بايد اين نکته را در نظر داشته باشيد که به روي درخت کاملا نميرسد بلکه بايد آن را چيد و در مکاني سرد حفظ و نگهداري کرد تا کاملا برسد. بهي که کاملا رسيده باشد زرد رنگ است و عطر دلپذيري دارد. شروع برداشت به بايد زماني باشد که تغيير رنگ ميوه از سبز به زرد شروع شده باشد (معمولا پاييز) ميوه در حال رسيدن است.

به اين علت که به براحتي کبود مي شود چيدن به بايد با دقت زيادي انجام شود، معمولا اين کار را با قيچي باغباني انجام مي دهند.

شرايط نگهداري از درخت به

خاک: درختان به قادرند در هر نوع خاکي به رشد خود ادامه دهند، اما بهترين خاک براي کاشت درخت به خاک رسي+ شني و نيمه سنگين مي باشد، اگر در خاک آهک وجود داشته باشد باعث مي شود تا ريشه هاي درخت آهن موجود در خاک را جذب نکنند. از ويژگي هاي درخت به نسبت به ديگر درختان ميوه به خاک و آب شور و همچنين خشکي خاک مقاومت بيشتري دارد. ( رشد درخت به در خاک هاي اسيدي و همچنين قليايي بهتر است)

آبياري: از آنجايي که ريشه درخت به عمقي نيست قادر نيست که در يک مدت طولاني خشکي را تحمل کنند، اگر درخت به خشکي ببيند شاهد رويش ميوه هاي کوچکي از اين درخت خواهيم بود. درخت به زماني که در طول دوره رشد است بايد در هفته ? مرتبه آبياري شود.

دما: کاشت درخت به بيشتر در مناطق معتدل و سردسير انجام مي شود، درخت به براي رشد خود بايد نياز سرمايي اش فراهم شود، اين نياز بايد دمايي به اندازه زير ? درجه سانتي گراد به مدت ??? الي ??? ساعت فراهم شود. در تابستان هم درخت به براي مطلوب خود نياز به خواستار تابستان هاي نسبتا گرم است.

نور: درخت به براي رشد خود نيازمند نور آفتاب به صورت کامل است و اگر ميزان مناسبي از نور آفتاب را دريافت کند رشد مطلوبي خواهد داشت. براي کاشت درخت به مکاني را در نظر بگيريد تا از بادهاي تند در امان بماند چرا که وزش باد هاي سنگين باعث کم شدن ميزان ميوه دهي درخت مي کند.

هرس: درخت به نياز فراواني به هرس هاي متداوم ندارد اما مي توان براي فرم دهي بهتر شاخ و برگ ها اقدام به سر برداري شاخه ها کنيد.

کوددهي: شما مي توانيد براي تامين کردن نياز هاي غذايي درخت به در زمستان و بهار اين نياز را از طريق کوددهي براي درخت تامين کنيد، زماني که شما از طريق کوددهي نياز تغذيه اي درخت را فراهم مي کنيد قطعا درخت محصولات بيشتر و با کيفيت تري به شما خواهد داد. بهترين کود براي درخت به کودي است که به ميزان لازمي ازت دارا باشد و يا اينکه حاوي کود گاوي کمپوست شده باشد.

برداشت: بهترين زمان براي برداشت ميوه هاي به زماني است که رنگي زرد و طلايي به خود گرفته باشند. براي برداشت ميوه هاي درخت به بايد از اول مهر تا اواخر آبان اقدام کنيد، شما مي توانيد به راحتي ميوه ها را با دست از روي درخت بچينيد.

نحوه برداشت و چيدن ميوه به

- زمان مناسب و شرايط

چيدن به براي بسياري از خانواده ها که در باغ هاي خود به کشت آن مشغول شده اند با آداب و مراسمي هماهنگ همراه است و معمولا در مراحل بعدي از آن براي پخت مربا و شيريني و غذاهاي ديگر استفاده مي کنند.

ميوه به روي درخت نميرسد و بايد زماني که تغييرات رنگ از سبز به زرد اتفاق مي افتد چيده شود (فصل پاييز) و سپس با نگه داري در محيطي سرد کامل رسيده و رنگ آن کاملا زرد مي شود و عطر شيريني دارد.

 

 

 

- نحوه برداشت

در برداشت ميوه درخت به بايد ظرافت بالايي به خرج دهيد. چيدن ميوه به با دقت زيادي انجام مي شود چون خيلي زود آسيب مي بيند و براي جدا کردن آن از قيچي باغباني استفاده مي کنند.

بيماري ها و آفات

درخت به نيز مانند ديگر درختان آفات مختلفي دارد که توجه به رفع نيازهاي درخت و نگهداري صحيح از آن و آبياري، کوددهي و هرس به موقع از ابتلا به آفات جلوگيري مي‌کند. از آفات درخت به مي‌ توان موارد زير را نام برد؛

سرخرطومي: در ميانه تابستان سراغ درخت مي ايد و لاروهايش به درخت آسيب مي رسانند. اين سوسک با تخم گذاري خودرو توليد لارو هايي که از برگ درختان تغذيه مي‌کنند، آسيب رسانده که با سموم تماسي مي‌ توان لاروهاي آن و ديگر حشرات را از بين برد.

لارو هاي حشرات ديگر: اين لارو ها نيز مي توانند براي ميوه ها و برگ هاي درخت مشکل بيافرينند چرا که برگ ها و ميوه ها منابع تغذيه آنهاست.

شته: شته اغلب بر روي سرشاخه ها که جوان ترند فعاليت ميکند و سطح برگ ها و بعضا ميوه ها را چسبناک مي کند. آفتي مرسوم که به تمامي درختان ميوه حمله مي‌کند و با سم شيميايي از بين مي‌رود

آتشک: اين آفت علاوه بر به به درختان سيب و گلابي نيز حمله ميکند و به علت فعاليت نوعي باکتري به نام Erwinia amylovora است و معمولا روي سر شاخه ها  رويت مي شود. سوختگي برگ‌ هاي درخت و دفع آن با سموم شيميايي

زنگ: اين بيماري قارچي اکثرا روي ميوه ها و برگ ها با لکه نارنجي شناخته مي شود. لکه‌ هاي نارنجي روي ميوه‌ ها و برگ‌ ها که نوعي قارچ است و با قارچ‌ کش از بين مي‌رود

آرميلايا: اين بيماري باعث پوسيدگي ريشه و طوقه مي شود و ريشه به را آزار مي دهد تا زماني که کاملا آن را از بين ببرد.

لکه برگي قارچي: اين بيماري در مناطقي که رطوبت بالاي در فصل رشد دارند شايع است، اين يماري لکه هاي تيره رنگي با مرکز سفيد رنگ روي برگ ايجاد ميکند بعد کم کم اين لکه ها با پيوستن به يک ديگر مناطق زيادي را شکل مي دهند. لکه‌ هايي سفيد رنگ که در اثر رطوبت بالا بر روي برگ‌ها ظاهر مي‌شوند و ديگر گياهان را نيز مبتلا مي‌کنند.

عمده ترين راه هاي مبارزه با اين آفات و بيماري ها استفاده از آفت کش ها و مواد و سموم شيميايي است.

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/BrandMann9

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2976315-jenny-tucker

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 114 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:53

گل هاي عروس نشان دهنده معصوميت هستند

گل‌هاي «نفس نوزاد»، هديه‌اي تند و نمادين در مراسم حمام نوزاد، بيانگر بي‌گناهي و بي‌گناهي يک کودک تازه متولد شده است. گلها ظاهري ظريف و برفي مانند و زيبايي ملايم و برازنده اي دارند. در نتيجه، اين چيزها به برانگيختن حس خلوص شيرين مانند "نفس کودک" کمک مي کند.

جادوي ابدي گل هاي ژيپسوفيلا

گل هاي ژيپسوفيلا تا مدت ها پس از بريده شدن، قدرت خود را حفظ مي کنند. در نتيجه آنها به نماد عشق ابدي تبديل شده اند. گل هاي زيبا تالارهاي عروسي متعددي را زينت داده اند و دسته گل ها و تزئينات بي شماري را پر کرده اند.

در حالي که رنگ سفيد معمولاً محبوب ترين و شناخته شده ترين رنگ گل هاي ژيپسوفيلا است، مي توانيد گل ها را در رنگ هاي خيره کننده زيادي پيدا کنيد. به دسته گل هاي روز ولنتاين بعدي خود گل هاي عروس قرمز اضافه کنيد يا به دوستي که در انتظار پسر است، گل هاي عروس آبي را هديه دهيد.

قدرت آرام گل هاي نفس نوزاد

معني گل هاي ژيپسوفيلا در توانايي آنها در بيان يک بيانيه نرم نهفته است. گاهي اوقات اين چيزهاي کوچک هستند که جادويي ترين هستند. گاهي ظريف ترين صداها عميق ترين صداها نيز هستند

قيمت و خريد گل عروس

گل عروس نسبت به بسياري از گياهان قيمت معقول و مناسبي دارد. با هزينه متوسطي مي‌توان يک دسته گل ژيپسوفيلا را خريداري کرد و با گياهان ارزان قيمت ديگري ديزاين کرد.

 

گل ژيپسوفيلا نماد پاکي، عشق و صداقت است به همين علت در سرتاسر جهان به عنوان يک گزينه براي هديه دادن انتخاب مي‌شود؛ شما هم اگر قصد هديه دادن به کسي را داريد، با خريد گل ژيپسوفيلا ميتوانيد عزيزانتان را خوشحال کنيد.

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

از بين بردن منفي بافي با گل هاي نفس نوزاد

گل‌هاي نفس کودک را در اطراف خانه رشد دهيد و با انرژي مثبت و مفيد از خود محافظت کنيد. در معصوميت و پاکي خود، آنها مي توانند خانه را در برابر انبوه هاي منفي که ممکن است آرامش زندگي شما را تهديد کند، محافظت کنند.

گل هاي عروس از تهديدات ناديده محافظت مي کنند

وقتي به محافظت از خود فکر مي کنيم، آنچه معمولاً به ذهنمان خطور مي کند سيستم هاي هشدار، سلاح ها و امنيت عمومي است. در حالي که اينها به خودي خود سطحي از محافظت را ارائه مي دهند، ممکن است از شما در برابر "مزاحمين" که ممکن است به صورت ناديده و ناشناخته وارد خانه يا فضاي شما شوند محافظت نکنند.

 

با گل هاي نفس کودک از سلامت عاطفي خود محافظت کنيد

براي مثال، هيچ سيستم هشداري تنظيم نشده است که وقتي هواي افسردگي به خانه شما مي‌آيد خاموش شود. يا زماني که يکي از دوستان يا اعضاي خانواده از فضاي شما بازديد مي کند و با سمي بودن فضاي شما را تزئين مي کند. و در حالي که ممکن است اين چيزها به عنوان يک خطر واضح و فعلي مانند يک مهاجم مسلح ديده نشوند، در صورت عدم کنترل مي توانند آسيب طولاني مدت به سلامتي شما وارد کنند.

چرا دسته گل قلبي انتخابي مناسب براي عاشقانه هاي شماست؟

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

امروزه دسته گل طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده اند.مجموعه اي از گل ها با نظم و زيبايي خاصي در کنار هم چيده شده اند مدل قلبي دسته گل ژيپسوفيلا آن را مناسب براي عاشقانه هاي شما همچون پيشنهاد دوستي، ولنتاين، تبريک تولد و …  کرده است.

براي خريد دسته گل قلبي کليک نماييد

منفي با گل هاي نفس نوزاد خلع سلاح مي شود

تاريکي و منفي‌گرايي با زيبايي و خلوصي که گل‌هاي نفس کودک نشان مي‌دهند خلع سلاح مي‌شوند. اين به نوبه خود مي‌تواند منجر شود که مهمانان شما احساسات سمي را که در خانه دارند، ترک کنند، زيرا قلب آنها با سادگي زيبايي نفس کودک گرم مي‌شود. محافظت از منفي ها کار احمقانه اي نيست. اين چيزي است که مي تواند اطمينان حاصل کند که آرامش و امنيت واقعي خانه شما دست نخورده باقي مي ماند

گل‌هاي نفس کودک، پرکننده‌هاي زيادي را براي دسته گلها فراهم مي‌کنند

گل هاي Baby's Breath يک پرکننده عالي هستند و به شما کمک مي کنند تا يک دسته گل پر از شکوفه هاي زيبا ايجاد کنيد.

منبع :  https://jamejamonline.ir/fa/news/1378631/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%DA%98%DB%8C%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

https://myspace.com/marriotkeziah3
https://disqus.com/by/marriotkeziah3/about/
https://www.goodreads.com/user/show/155028027-marriot-keziah
https://en.gravatar.com/marriotkeziah3
https://www.ted.com/profiles/37617273
https://www.behance.net/marriotkeziah
https://marriotkeziah3.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Marriot-Keziah
https://issuu.com/marriotkeziah3
پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 208 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:51

قطعه هاي ويژه ( Featured Snippets) در سئو چه اهميتي دارند؟

قطعه هاي ويژه، قطعه هاي برجسته در نتايج جستجوي گوگل هستند.

 

اين "موقعيت 0" پاسخ مستقيم به درخواست جستجوي کاربر را ارائه مي دهد. گوگل اين قطعه را در بالاي نتايج ارگانيک به ويژه براي جست و جوهاي اطلاعاتي نمايش مي دهد و بخش مرتبط و مناسبي از وب سايت را به عنوان متن، فهرست، جدول و همچنين تصوير يا ويديو نشان مي دهد.

 وب‌سايت‌هايي که با نتايج خود در کادر قطعه برجسته رتبه‌بندي مي‌شوند، توجه بيشتري دريافت مي‌کنند و مي‌توانند انتظار CTR بالاتر و ترافيک بيشتري را داشته باشند. تمام اطلاعات مربوط به قطعه هاي برجسته و بهينه سازي را مي توانيد در در سايت سئو مهدي نجاري بيابيد.

 

قطعه هاي برجسته چگونه به نظر مي رسند؟

 

در اولين صفحه نتايج جستجو، گوگل قطعات برجسته شده را براي بسياري از جستارهاي جستجو نمايش مي دهد. به اين قطعه‌ها «موقعيت 0» نيز گفته مي‌شود و حاوي محتواي مرتبط از وب‌سايت مربوطه است که با عبارت جستجوي کاربر مطابقت دارد. قطعه برجسته شامل عناصر محتواي مختلف صفحه فرود است که در قطعه رتبه بندي مي شود:

 

  • قطعه متن
  • قطعه فهرست
  • قطعه جدول
  • قطعه ويديويي

 

قطعه برجسته معمولاً حاوي يک تصوير است که اغلب از يک وب سايت منبع متفاوت از گزيده محتوا مي آيد. گاهي اوقات حتي يک ويديو مي تواند يک قطعه ويژه توليد کند. علاوه بر اين، گوگل عنوان و آدرس وب سايت را در قطعه نمايش مي دهد تا کاربران بتوانند اطلاعات بيشتري در مورد دامنه مربوطه به دست آورند.

 توضيحات متا در اينجا نمايش داده نمي شود. نتايج جستجوي ارگانيک از طريق يک قطعه به پايين مي لغزند. به عنوان يک نتيجه جستجوي برجسته، وب سايت مي تواند روي افزايش ترافيک ارگانيک براي URL مربوطه حساب کند.

 

Featured Snippet اغلب با پاسخ مستقيم (همچنين به عنوان جعبه پاسخ شناخته مي شود) برابر مي شود. با اين حال، جعبه پاسخ پاسخي است که از داده هاي گوگل براي يک کلمه کليدي بسيار ساده و بدون پيوند به وب سايت هاي خارجي توليد مي شود. جعبه پاسخ اغلب از داده هاي نمودار دانش تغذيه مي کند.

 

تکه‌هاي برجسته چقدر رايج هستند؟

 

بر اساس تجزيه و تحليل هاي انجام شده در SERP Features Monitor توسط Searchmetrics، تعداد غير قابل ملاحظه اي در نتايج جستجوي گوگل وجود دارد. داده هاي نشان داده شده مربوط به فوريه 2020 است.

 

  • آلمان: در نتايج جستجوي Google.de، يک قطعه برجسته در 6.5 درصد از عبارت هاي جستجو نمايش داده مي شود.
  • انگلستان: نتايج جستجوي Google.co.uk يک قطعه برجسته را در 8.4 درصد از جستجوها نشان مي دهد.
  • ايالات متحده: در نتايج جستجوي Google.com ايالات متحده، يک قطعه برجسته در 9.7 درصد از جستجوها ظاهر مي شود.

 

بهينه سازي براي قطعه هاي برجسته چيست؟

 

اول از همه، ديد دامنه خود براي نتايج جستجوي مربوطه در Google به طور قابل توجهي افزايش مي يابد. اگر در موقعيت صفر قرار مي گيريد، فقط تبليغات بالاتر از خود داريد - همه نتايج جستجوي ارگانيک به پايين مي لغزند.

 اغلب مورد اعتراض قرار مي گرفت که کاربران مي توانند پاسخ سؤال خود را از قبل در قطعه مشاهده کنند و دليل ديگري براي بازديد از وب سايت ندارند.

 اين ممکن است براي جستجوهاي بسيار ساده صدق کند. با اين حال، در بسياري از موارد، گوگل تنها بخشي از متن، ليست يا جدول را نمايش مي دهد، به طوري که کاربران براي ديدن تمام داده ها بايد روي صفحه فرود کليک کنند.

 از اين نظر، اين ويژگي SERP يک فرصت عالي در سئو و بازاريابي محتوا براي ايجاد ديد ارگانيک بيشتر و در نتيجه ترافيک ارگانيک است.

 

نکاتي براي تحقيقات اوليه

 

بنابراين اگر به بهينه سازي اسنيپت فکر مي کنيد، بايد سوالات زير را از قبل از خود بپرسيد:

 

  • آنها چه نقشي در صنعت من دارند؟ توزيع صنعتي قطعات برجسته به شدت به صنعت مربوطه بستگي دارد. طبق تحقيقات Searchmetrics، اين نتايج جستجوي برجسته بيشتر در بخش مراقبت هاي بهداشتي ظاهر مي شوند، جايي که براي 14.4? از کلمات کليدي مراقبت هاي بهداشتي مورد مطالعه ظاهر مي شوند. يافتن قطعه هاي برجسته در تجارت الکترونيک، مسافرت يا رسانه بسيار نادرتر است. در اين صنايع، موقعيت صفر در کمتر از 3 درصد از جستجوهاي گوگل نمايش داده مي شود.
  • براي کدام عبارت جستجو نمايش داده مي شوند؟ در اينجا، تجزيه و تحليل مجموعه کلمات کليدي مرتبط شما براي توزيع قطعات برجسته ايده خوبي است. اين است به عنوان مثال ب. با مجموعه Searchmetrics امکان پذير است. اگر مي‌بينيد که مجموعه کلمات کليدي شما داراي بخش زيادي از قطعه‌هاي برجسته است، بهينه‌سازي مي‌تواند ارزشمند باشد. علاوه بر اين، گزيده‌هاي قطعه و URLهاي متناظر مسابقه بايد از قبل تجزيه و تحليل شوند تا متن يا قطعه فهرست بهتري با محتواي با کيفيت بالا توليد شود.

 

چگونه براي قطعه هاي برجسته بهينه سازي کنيم؟

 

  • هنگام بهينه سازي، استفاده کامل از کلمه کليدي يا عبارت کليدي مورد نظر که گوگل بايد از وب سايت شما به عنوان مرجع قطعه استفاده کند، مهم است.
  • هنگام بهينه سازي، همچنين ايده خوبي است که از عبارت کليدواژه به عنوان سؤال در عنوان H استفاده کنيد، در حالت ايده آل به عنوان يک H2 نسبتاً بالا در صفحه.
  • با يک قطعه متن، اجراي جملات بهينه شده با ساختار جمله ساده براي پاسخ 1 - 2 بعد از سوال H مهم است.
  • براي بهينه‌سازي يک قطعه فهرست، از سؤال به‌عنوان سربرگ H، تعداد زيادي کلمات ماشه‌اي و تعداد زيادي نقطه گلوله استفاده کنيد. گوگل حداکثر تعداد انگشت شماري را نشان مي دهد - کاربراني که مي خواهند بيشتر روي صفحه شما کليک کنند و در نتيجه CTR را افزايش دهند.
  • براي ايجاد محتوا براي يک تکه جدول، از محتواي عبارت کليدواژه به عنوان تگ H نيز استفاده کنيد و محتواي مناسب را به صورت يک جدول ساده با تعداد رديف زياد ايجاد کنيد. اگر از اين طريق بهينه سازي کرده باشيد، گوگل نيز جدول کامل را نمايش نمي دهد.
  • هنگامي که محتواي صفحه خود را بهينه کرديد، مي توانيد از ابزارهايي مانند Google Search Console يا Searchmetrics Suite استفاده کنيد تا ببينيد چقدر براي يک قطعه فهرست، قطعه جدول يا قطعه متن بهينه شده است. مي توانيد ارزيابي را در کنسول جستجو بر اساس رتبه بندي انجام دهيد، به عنوان مثال در موقعيت 0، و CTR، کليک ها و ساير معيارها را نمايش دهيد.

 

https://www.deshraag.org/activity/p/488914/

https://www.acityexplored.com/activity/p/462731/

http://gigglyu.com/activity/p/426366/

http://isms.pk/activity/p/4692016/

http://westet2p.ca/activity/p/1108655/

https://bandochoi.com/activity/p/2056066/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2622939/

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:50

 

تفاوت مهم لامپ ال اي دي با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهيد لامپي براي خانه يا دفتر خود بخريد، اما اطلاعات کافي براي انتخاب روشنايي که نيازهاي شما را برآورده مي کند، ريد. خواندن اين مقاله راهنماي کاربر مختصري براي شما خواهد بود.

ابتدا بايد دانشي در مورد ويژگي هاي اصلي لامپ ال اي دي (لامپ ال اي دي) و لامپ صرفه جويي در انرژي (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافي يک خريد مناسب انجام دهد.

مقايسه لامپ هاي LED و لامپ هاي صرفه جويي در انرژي را مي توان از چند لحاظ مورد بررسي قرار داد، اما مهم ترين آن ها شامل پارامترهاي زير است:

بهره وري انرژي لامپ

عوامل محيطي و بهداشتي

زندگي لامپي

• قيمت و هزينه هاي لامپ

 

بهره وري انرژي لامپ

خروجي نور يا بازده يک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژي الکتريکي آن است. به عنوان مثال يک لامپ ال اي دي حباب ??? وات با نوردهي لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهي ?? دارد.

در لامپ هاي فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجي نور ?? لومن بر وات است، در حالي که در برخي فناوري هاي لامپ ال اي دي، به ??? لومن در هر وات مي رسند. در لامپ هاي ال اي دي نوع SMD، خروجي نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراين لامپ هاي ال اي دي را مي توان لامپ هاي فوق العاده کم مصرف ناميند. مصرف برق سالانه يک لامپ ال اي دي با ???? لومن ??? کيلووات ساعت است، در حالي که در همين شرايط يک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کيلووات ساعت برق مصرف مي کند تا همان مقدار لومن را تامين کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زيست محيطي و بهداشتي (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ هاي فلورسنت مي توانند از نظر جسمي براي مردم مضر باشد. پرتوهاي فرابنفش ساطع شده توسط لامپ هاي فلورسنت مي توانند بيماري هايي مانند اوتيسم، لوپوس و سرطان پوست را تشديد کنند. لامپ هاي فلورسنت فشرده حاوي جيوه هستند. بنابراين تخريب غيرمسوخ آنها و ترک آنها يا شکستن آنها در طبيعت منجر به آلوده کردن محيط زيست و ايجاد مشکلاتي براي انسان ها و ديگر انسان هاي زنده مي شود.

نور لامپ هاي ال اي دي اشعه ماوراي بنفش ساطع نمي کند. برخلاف ديگر لامپ هاي گازي و مايع از فناوري نور حالت جامد در ساخت لامپ هاي ال اي دي استفاده مي شود به همين دليل اين نوع روشنايي مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ هاي ال اي دي از فناوري هاي بدون سرب و صرفه جويي در انرژي استفاده مي شود، بنابراين روشنايي LED به عنوان چراغ سبز شناخته مي شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:15

معرفي فروشگاه وبمستران

 

فروشگاه وبمستران : تقريبا در سال ???? بود که محسن پيماني ?? ساله ايده اي به ذهنش رسيد و آن را عملي کرد و آن ايجاد يک فروشگاه فايل با فايل هاي ناب و مرجع بود پيماني در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او يک وبمستر بود و در کنار ديگر وبمستران مشغول فعاليت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روي سرويسي از بلاگ هاي رز بلاگي مديريت ميشد اما بعد ها با توسعه وب بر روي يک سايت اختصاصي قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رساني به مشتريان سراسر ايران است در زير اين فروشگاه را به طور کلي آناليز ميکنيم و محصولاتي که در اين فروشگاه به فروش مي رسد را بررسي ميکنيم ، با ما همراه باشيد

 

فروشگاهي از جنس فايل هاي ناب

فروشگاه وبمستران يکي از مجموعه ايده هاي آکادمي پيماني است که محسن پيماني آن را مديريت ميکند سياست کلي اين فروشگاه از ابتدا به اين صورت بوده است که فايل هاي ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگيرد تا ديدن آن فايل ها مشتري را شگفت زده و تشويق به خريد کند در زير برخي از اين فايل هاي ناب را به شما معرفي ميکنيم

بنرهاي لايه باز مناسبتي

از محصولاتي که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد بنرهاي لايه باز مناسبتي هستند  انواع بنر هاي لايه باز مناسبتني شامل بنر هاي مناسبتي براي ماه محرم ، بنر هاي مناسبتي براي ماه رمضان و انواع بنر هاي لايه باز ديگر در اين وبسايت بزرگ آينده نگر قرار دارند اين فايل ها به اين صورت است که با دانلود هر کدام امکان ويرايش صد درصدي آنها قرار دارد و ميتوانيد آنها را هر طور که دوست داريد ويرايش کنيد و لذت ببريد

انواع سابليمينال در موضوع هاي مختلف

از ديگر محصولاتي که در فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد انواع سابليمينال با موضوع هاي مختلف است همانطور که ميدانيد سابليمينال ها کمک کننده به زندگي و ذهن هستند و انواع سابليمينال در فروشگاه وبمستران براي فروش قرار گرفته است که ميتوانيد هر کدام مانند سابليمينال ثروت ، سابليمينال انگيزه ، سابليمينال زيبايي ، سابليمينال تناسب اندام و انواع ديگر سابليمينال ها را در اين فروشگاه مشاهده و با توجه به نياز خود خريداري کنيد ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران براي هر شخص سابليمينال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصي تهيه ميشود

انواع ربات هاي تلگرامي

هر سايتي در ايران به يه چيزي معروف است ديجي کالا به فروش فايل ، بيتوته به مقاله و معروفيت فروشگاه وبمستران هم به ربات هاي تلگرامي که قرار مي دهد است يکي از معروف ترين اين ربات ها که خيلي ها اون رو ميشناسن ربات تلگرامي تبچي است که اين فروشگاه ? سالي است که آن را ارائه ميدهد و به مشتريان عزيز خدمات ارائه مي دهد حال بياييد با هم ببينيم اصلا ربات تبچي چيست ؟

ربات تبچي رباتي که اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه کارايي داره و دقيقا براي ما چيکار ميکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست که انواع مختلفي با امکانات مختلفي داره و خوراک تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقيقا ربات تبچي چي هست بدونين که ربات تبچي يه ربات تبليغاتي توي تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است ؟

در اينترنت که سرچ ميکردم بسياري از سوالات شما در مورد اين بود که فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است برام به عنوان مدير اين فروشگاه خيلي جالب بود چون اينقدره سايت بزرگي داريم که درباره سيستمي که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو ميشود به شما عزيزان ميگويم که فروشگاه وبمستران با سيستم وردپرس ساخته شده که تمومي پروتکل هاي امنيتي رو رعايت ميکنه و امن ترين و قوي ترين وبسايت حال حاضر فروشگاه فايل در اينترنت هست در طراحي فروشگاه وبمستران از سيستم وردپرسي پيشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي ????

از ديگر ويژگي هايي که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه هاي ديگر متمايزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آيين نامه براي سال ???? است آزمون آيين نامه يکي از آزمون هاي سخت راهنمايي و رانندگي است که در ايران برگزار ميشود تا گواهينامه به مددجويان گواهينامه تقديم شود

گواهينامه رانندگي چيست؟

گواهينامه رانندگي، که به آن در گذشته «تصديق رانندگي» گفته مي‌شد، مدرکي رسمي است مبني بر اينکه فردي مي‌تواند با وسايل نقليه? داراي موتور مانند موتور سيکلت، اتوموبيل، کاميون و اتوبوس رانندگي کند. در کشورهايي که تعداد زيادي از شهروندان رانندگي مي‌کنند، گواهينامه? رانندگي هم‌چنين به عنوان يک مدرک هويتي ارزش دارد. معمولاً گواهينامه رانندگي تنها پس از قبولي در آزمون رانندگي به شخص داده مي‌شود براي دريافت گواهينامه ابتدا بايد آزمون آيين نامه آن را بدهيد اينجاست که سوالات آزمون آيين نامه ???? بهترين محصوليست که ميتوانيد انتخاب کنيد

گواهينامه رانندگي در ايران

اولين کسي که در ايران قرباني تصادف اتومبيل شد، درويش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولين افسر آزمايش رانندگي که نام و امضاء او در پاي اوراق رانندگان زمان قاجاريه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصي بنام مسيوکلين بود که بعد از وي اين سمت به ناصرخان انشاء اولين متخصص نظميه محول شد. همچنين اولين آيين‌نامه رانندگي در زمان وستد اهل سوئدي تهيه وتنظيم گرديد. وي در سال ???? ه‍.ش رياست نظميه را به عهده داشت و حدود ?? سال در اين پست باقي ماند. از کارهاي وي، ترجمه، تنظيم نظامنامه و آيين‌نامه قيد شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعيت ضمن حرکت از سمت راست بايد با سرعت ?? کيلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کيلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتي ?? کيلومتر براند يا اينکه در موقع نزديک شدن به حيوانات از قبيل اسب و قاطر که طبعاً از صداي ماشين وحشت دارند از سرعت اتومبيل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حيوانات نشوند. اولين چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي در سال‌هاي دهه ?? در تقاطع‌هاي سپه (امام خميني فعلي) ولي عصر، پل امير بهادر، باغ ملي دروازه شميران، گمرک و اميريه نصب گرديد ولي پيش‌از نصب اين چراغها، چراغ‌هاي راهنمايي به صورت کوله پشتي بودند که داراي دو چراغ قرمز، سبز و کليدي در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتي در پشت مأمور قرار مي‌گرفت و کليد آن روي سينه سمت چپ قرار داشت اين چراغها کار مي‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبيل آنان را متوقف يا دستور حرکت به آنان مي‌دادند. بالاخره در سال‌هاي ?? و ?? چهارراه داراي چراغ خودکار گرديد. نخستين راننده زن در ايران شخصي بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهينامه گرديد و در مطبوعات آن زمان درباره? اين اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجري شمسي در اداره پليس شعبه‌اي بنام شعبه آلات ناقله در خيابان باب همايون (درب اندرون سابق) تأسيس گرديد و با ?? نفر مأمور که از بين پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبيل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها يا ديگر افراد پليس بازوبند سفيدي بود که به بازوي چپ خود مي‌بستند. رياست اين شعبه به شخصي بنام فتح ا… خان بهنام که در حقيقت اولين رئيس راهنمايي و رانندگي محسوب مي‌شد و داراي درجه نايب اولي برابر ستوان يکم بود واگذار گرديد

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/BrianaMarina2

https://www.pinterest.com/pin/983966218562801606/

https://express.adobe.com/page/rHxXP9IEA1eoI/

https://sites.google.com/view/brianamarina2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/24/shop-themmaker/

https://brianamarina2.tumblr.com/

https://myspace.com/brianamarina2

https://disqus.com/by/brianamarina2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/153904639-briana-marina

https://en.gravatar.com/brianamarina2

https://www.ted.com/profiles/36903486

https://www.behance.net/brianamarina

https://brianamarina2.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Briana-Marina

https://issuu.com/brianamarina2

https://www.twitch.tv/brianamarina2

 

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 143 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:58

چگونه نهال انگور را انتخاب کنيم؟

اگر در وهله اول تصميم به شکستن تاکستان خود داريد، بايد اطلاعاتي در مورد نحوه صحيح انجام آن، نحوه مراقبت از انگور و نحوه شکل دادن به آن جمع آوري کنيد. و مهمترين چيز اين است که بدانيم چگونه مي توان نوع مناسب و نهال انگور را با در نظر گرفتن شرايط آب و هوايي و خاک و همچنين ساير شرايط براي کشت بعدي انتخاب کرد.  نهال هاي انگور به دو دسته تقسيم مي شوند: - درجه يک، داراي چهار ريشه با فاصله يکنواخت، که حداقل دو ريشه بايد حداقل 2 ميلي متر پايه داشته باشند و حداقل يکي در طول دوره رسيدن بايد حداقل به طول 20 سانتي متر برسد. - طبقه دوم، پايين تر از هر دو نوع اول و گونه هاي نخبه نهال، حداقل سه ريشه دارند و با مراقبت خوب، کاملاً قادر به به دست آوردن يک فرهنگ مناسب هستند.

ارقام نهال با کيفيت پايين، در صورت ايجاد، ضعيف، مستعد ابتلا به بيماري و محصول بسيار کمي هستند. - رقم نخبه، نهال ها در چهار ريشه متفاوت هستند که ضخامت آن در پايه کمتر از 2 ميلي متر نيست و به طور مساوي در اطراف پخش مي شود. در اين نهال ها در طول دوره رسيدن، طول رشد بايد بيش از 25 سانتي متر با قطر سقف حداقل 5 ميلي متر باشد. اين شرايط به ظهور گياهان قوي کمک مي کند که در آينده عملکرد بسيار خوبي را به همراه خواهد داشت

هنگام انتخاب مواد کاشت، انواع انگور به همان اندازه مهم هستند. آنها به اتاق‌هاي غذاخوري تقسيم مي‌شوند که مي‌توان آن‌ها را تازه خورد و به روشي که از آن شراب و آبميوه توليد مي‌کنند، تقسيم مي‌شوند. همچنين انگور به زودرس، متوسط ??و ديررس تقسيم مي شود، بنابراين توجه به شرايط آب و هوايي که در آن انگور در آن رشد مي کند بسيار مهم است، زيرا رسيدن گياه به حداکثر حرارت نياز دارد.  استقامت انواع را فراموش نکنيد، گرما، انواع انگور عشق هرگز برداشت خوبي در خط وسط نمي دهد، يا اگر ميوه هايي وجود دارد، تمايلي به رسيدن ندارند.  براي مناطق سردسير، ارقام هيبريدي که در دماهاي شديد و همچنين مقاوم به بيماري هاي قارچي رشد کرده اند بهترين انتخاب خواهند بود.

انتخاب مکان

براي اينکه دقيقاً کجا انگور بکاريد، بايد عواملي را در نظر بگيريد. ابتدا بايد محل کاشت را از قبل انتخاب کنيد، زيرا بوته هاي انگور سال ها رشد مي کنند. در مرحله دوم، شما بايد مکاني را انتخاب کنيد که در مکان هاي سايه دار روي زمين در جنوب غربي قرار دارد.

در نهايت، خاک، براي عملکرد بيشتر انگور، به خاک حاصلخيز اما سنگي نياز دارد. اين نوع خاک اجازه نمي دهد رطوبت حفظ شود زيرا باعث سرريز شدن خاک مي شود.

ما در خانه انگور مي کاريم

اولين چيزي که شما نياز به تهيه نهال داريد. قسمت پاييني بايد طوري بريده شود که حدود يک سانتي متر به سمت پايين و حداقل دو سانتي متر بالاي کليه بالايي باقي بماند. اگر توضيحات کافي نيست و به يک مثال واضح نياز است، مي توانيد عکس هاي نهال هاي انگور را در اينترنت پيدا کنيد.

سپس بايد نهال ها را در محلول آب و عسل خيس کنيد و بگذاريد يک روز بماند. اين کار به گونه اي انجام مي شود که رشد طبيعي گياهچه فعال شود. سپس بايد نهال را خشک کنيد و آن را با مخلوط پارافين درمان کنيد.

يک ظرف ليتري برداريد و رزين را با موم به مدت پانزده گرم مخلوط کنيد، براي يک سوم ليتر آب مخلوط شده با پارافين. شما بايد بالاي نهال ها را فرو ببريد و آنها را با آب درمان کنيد.

فرآيند پخت براي جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد ضروري است و جوانه زني در فرآيند کاهش دما از بين نمي رود. بدون اين نهال انگور در پاييز دما را تحمل نمي کند، بايد چهارده روز بدون تابش مستقيم آفتاب و سپس به مدت ده روز در آفتاب سفت شود.

فرآيند کاشت

کاشت نهال انگور به شرح زير انجام مي شود.

 تورفتگي به عمق 85 سانتي متر و به همان عرض بايد در زمين تهيه شود.

قبل از کاشت نهال انگور، بايد يک لايه مغذي از هوموس و خاک در قسمت پايين، تقريباً 25 سانتي متر از کف گود قرار دهيد. سيصد گرم کود سوپر فسفات و پتاسيم و همچنين سه ليتر خاکستر چوب را با دقت کوبيده و اضافه کنيد.

خاک را در ارتفاع ده سانتي متري مي چينيم، حالا حدود پنج سانتي متر خاک تميز را خط مي کشيم. حالا يک تپه کوچک با يک فرورفتگي کوچک در مرکز ايجاد مي کنيم و نهال مي کاريم.

پس از کاشت نهال و فشرده شدن خاک، نهال ها را بايد با سه سطل آب آبياري کرد. در نهايت پس از خشک شدن نسبي خاک بايد به عمق حدود ده سانتي متر شل شود. اين روش بايد دو بار ديگر، هر دو هفته يکبار تکرار شود.

اگر کاشت خيلي نزديک به يکديگر باشد، نمي توانيد نهال ها را نگه داريد، زيرا مبارزه براي آب و روشنايي آغاز مي شود و احتمال بيماري هاي قارچي افزايش مي يابد.

 

https://www.openstreetmap.org/user/RaisaHome2

https://www.tripadvisor.com/Profile/54shahs

https://www.4shared.com/u/DN-XEKSX/RaisaHome2.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29353970

https://www.mixcloud.com/RaisaHome2/

https://www.sbnation.com/users/RaisaHome2

https://www.liveinteet.ru/stat/akinnahal.com/

https://www.eveote.com/shard/s360/sh/39ba419b-1f20-b1d0-17c2-2c92a994664d/ca55754708e699e3ef27ff6592217810

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/80cd0556-6171-4f8b-b838-b204db67a8f5/Shah-S

https://giphy.com/channel/RaisaHome2

https://www.fanfiction.net/u/15436682/

https://seekingalpha.com/user/56583380/Idea

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:32

معرفي فناوري ROI در دوربين مدار بسته

در دهه هاي اخير استفاده از دوربين هاي مدار بسته رشد چشمگيري داشته است به نحوي که مي توانيد در هر مکاني آنها را مشاهده نماييد. اکثر شرکت ها و سازمان هاي بزرگ و کوچک از اين دوربين ها در محل کار خود استفاده مي نمايند.  از طرفي کيفيت تصوير دوربين هاي تحت شبکه نيز به طور چشمگيري ارتقا يافته است، که در عين حال منجر به ايجاد برخي از مشکلات مربوط به پهناي باند و ذخيره سازي نيز مي گردد. زيرا هرچه کيفيت تصاوير بالاتر باشد به فضاي ذخيره سازي و پهناي باند بيشتري براي انتقال نياز دارند.

به منظور حل اين مشکلات و گسترش بيشتر سيستم هاي نظارت تصويري با کيفيت HD، توليدکنندگان به ابداع فناوري هايي روي آورده اند که تکنولوژي رمزگذاري ROI يک از آنهاست. اين فناوري براساس اين واقعيت است که کاربر اغلب در هنگام تماشاي تصاوير در يک منطقه خاص در تصوير تمرکز مي کند، بنابراين آن قسمت خاص بايد بسيار واضح باشد، در حالي که ساير قسمت ها مي توانند از وضوح کمتري برخوردار باشند. فناوري رمزگذاري ROI، نظارت موثر بر يک منطقه را حتي زماني که پهناي باند کم است، تضمين مي کند.

بيشتر بخوانيد:

دستگاه دي وي آر

دوربين مدار بسته اچ دي  

 

نحوه عملکرد فناوري ROI در دوربين مداربسته

فناوري فشرده سازي Region of Interest يا ROI به منظور ارائه بالاترين کيفيت تصوير در مناطق مورد نظر ابداع شده است که در عين حال نيز باعث کاهش کيفيت فريم هاي تکراري و غيرضروري در تصاوير مي گردد. با وجود حذف نقاط غيرضروري و تکراري در تصاوير در تکنولوژي ROI، اما حفظ اطلاعات مهم در آن، تضمين شده است و عمل فشرده سازي داده ها و به طور موثر و دقيقي انجام مي گردد.

در اتاق مانيتورينگ، کاربران مي توانند يک يا چند منطقه را انتخاب نموده و قابليت ROI را در آنها فعال نمايند. تکنيک فشرده سازي با حداقل از دست رفتن ديتا (ROI) براي اين نواحي انجام مي شود، در حالي که فشرده سازي به صورت برعکس اين حالت براي مناطق پس زمينه يا غير ROI انجام  مي شود. در اين روش کيفيت تصوير بالاتر خواهد بود و نسبت فشرده سازي بالاتري را فراهم مي کند. همچنين در اين روش مشکلات پهناي باند و فضاي ذخيره سازي نيز حل مي گردد.

انواع تکنولوژي ROI

لازم به ذکر است که در حال حاضر دو نوع مختلف از تکنولوژي ROI وجود دارد:

  1. FIXED REGION(منطقه ثابت)
  2. DYNAMIC TRACKING (رديابي پويا)

FIXED REGION(منطقه ثابت)

براي فعال نمودن عملکرد ROI براي مناطق ثابت مي توانيد به صفحه تنظيمات ROI در دوربين مداربسته برويد. در اين قابليت امکان فعال نمودن ROI براي 4 منطقه مختلف در تصوير ميسر است. سطح رمزگذاري ROI از 1-6، قابل تنظيم است.

DYNAMIC TRACKING (رديابي پويا)

در اين قابليت ابتدا بايد تنظيمات مربوط به عملکرد تشخيص چهره به همراه قابليت dynamic analysis فعال نمائيد، سپس به صفحه تنظيمات ROI رفته و عملکرد ROI را فعال کنيد. سطح رمزگذاري ROI از 1-6، قابل تنظيم است.

اگر از دوربين هاي مداربسته شرکت Hikvision در مکان مورد نظر خود استفاده مي نمائيد شايان ذکر است که اين شرکت دست به ادغام کد گذاري ROI با تکنولوژي هايي همچون تجزيه و تحليل هوشمند(VCA)، تشخيص چهره نموده است که اين کار منجر به ارائه محصولات ويدئويي با کيفيت بالا مي گردد. اين شرکت به عنوان يکي از اولين توليدکنندگان دوربين مداربسته که از استاندارد فشرده سازي H.264 / AVC استفاده مي نمايد، بهترين عملکرد کدگذاري ROI را در مقايسه با همان محصولات از ساير برندهاي توليد کننده ارائه مي کند.

 

بررسي تجهيزات و سيستم هاي مداربسته : تي وي تي       

  برند حارس  

معرفي ROI در دوربين مداربسته

واژه ROI مخفف Region Of Interest و از قابليت هاي کد گذاري دوربين مداربسته است. هنگام خريد دوربين مداربسته با مراجعه به ديتا شيت مي توانيد از ويژگي ها و مشخصات دوربين آگاه شويد. برخي از آيتم ها مفهوم روشني را ارائه مي کنند در مقابل برخي از گزينه ها اينطور نيست. عبارت ROI بيانگر وجود يک فناوري در دوربين مداربسته است که زير مجموعه تکنولوژي IVE محسوب مي شود. تکنولوژي ROI در دوربين مداربسته چيست سواليست که در اين مقاله به آن مي پردازيم. براي روشن تر شدن مفهوم ROI در ابتدا IVE که مجموعه مادر هست معرفي مي شود.

 

 

 

تکنولوژي IVE در دوربين مداربسته چيست

IVE فناوريست که با استفاده از آن و براساس نياز کاربر، پردازش هاي هوشمندانه را مي توان بر روي ويدئو اعمال کرد. به عنوان مثال، از اين تکنولوژي براي بهبود روند استفاده از پهناي باند و حافظه ذخيره سازي مطلوب مي توان استفاده نمود. به اين ترتيب دوربين مداربسته با توجه به اين نيازها عملکردي متناسب داشته و تصويري با کيفيت بالا ارائه مي کند. IVE مخفف Intelligent Video Encoding است، به معناي کدگذاري هوشمند ويدئويي.

با پيشرفت ها و ارتقاء کيفيت دوربين مداربسته، فضاي ذخيره سازي و پهناي باند بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته اند. چرا که کيفيت بالاتر دوربين جزئيات بيشتري از تصوير را ثبت مي کند. در نتيجه اطلاعات با حجم بيشتري ارسال مي شود. پهناي باندي بيشتري در ارسال تصاوير مورد نياز است و همچنين حافظه بيشتري براي ذخيره اطلاعات لازم است. اما چه عملياتي روي تصاوير رخ دهد که جزئيات از بين نرود اما در پهناي باند و حافظه ذخيره سازي صرفه جويي کرد. روش هاي کدگذاري هوشمند براي اين منظور و اهداف ديگر طراحي شده اند. يکي از اين کدگذاري ها که به منطقه خاصي معطوف مي شود تکنولوژي ROI است.

 

فناوري ROI در دوربين مداربسته چيست

در بيشتر تصاوير ثبت شده توسط دوربين مداربسته فريم هاي تکراري وجود دارد که فايده چنداني ندارند. در واقع اين فريم ها تنها پهناي باند و حافظه را اشغال مي کنند، بدون آنکه فايده اي داشته باشند. آر او آي يا همان منطقه مورد نظر به اين نحو عمل مي کند که تنها روي ارائه تصاوير با کيفيت بالا از نواحي خاص متمرکز مي شود. اما براي مناطق و فريم هايي که تغييري در آنها رخ نداده است، تصوير بدون تغيير انتقال داده مي شود.

در واقع تعريف ROI اينگونه است که اجزايي از مناظر مانند آسمان، درختان اهميت چنداني در مسائل حفاظتي ندارند و با کيفيت کمتري ثبت مي شود. در مقابل چهره افراد، پلاک خودرو و… ناحيه مهم بوده و کيفيت تصوير بالاتر است. طبق اين تکنولوژي مناطقي نسبت به ساير بخش هاي تصوير ارجحيت بيشتري دارند که به آن Region Of Interest مي گويند. عملکرد اين تکنولوژي گاهي براي مناطق کم اهميت (يا بدون تغيير)، کيفيت تصوير را کاهش مي دهد و يا تصويري از آن را مجدد ارسال نمي کند. نتايج استفاده از چنين تکنولوژي از بين نرفتن اطلاعات مهم تصوير، فشرده سازي موثر داده ها، بهينه سازي ارتباط کيفيت تصوير و ميزان فشرده سازي است.

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 159 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:41

بهترين قرص تاخيري

آيا مي دانيد بهترين قرص تاخيري فوري چيه؟ يکي از بزرگترين نگراني هاي مردان در هنگام مقاربت (رابطه جنسي) زود انزالي است. به همين دليل بسياري از آنها براي حل مشکل خود به دارو روي مي آورند. انزال زودرس يا سردي در زمان روابط جنسي باعث افزايش نارضايتي و گاها طلاق مي شود و در نتيجه مي تواند منجر به فروپاشي بنيان خانواده شود. برخي از مردان براي درمان اين عارضه قرص هاي تاخيري تهيه مي کنند. اگرچه اين داروها به دليل عوارض جانبي مشکلات انزال زودرس را تا حدودي کاهش مي دهند ، اما نبايد در دراز مدت مورد استفاده قرار گيرند.

انزال زودرس يا زود انزالي چيست؟

بيماريهاي مقاربتي ممکن است براي هر فردي اتفاق بيفتد. روشهاي مختلفي براي درمان بيماريهاي مقاربتي وجود دارد. يکي از مهمترين اختلالات جنسي ، به ويژه در مردان ، زود انزالي است. مردي که زود انزالي دارد بلافاصله پس از شروع رابطه جنسي ارضاع شده و مني از بدن او خارج مي شود و نمي تواند نيازهاي جنسي همسر خود را برآورده کند. اين مشکل مي تواند دائمي يا موقتي باشد.خوشبختانه امروزه محصولات زيادي براي درمان موقت و دائمي اين مشکل در بازار موجود است ، مانند اسپري هاي تاخيري يا قرص هاي تاخيري.

 

قرص هاي تاخيري چگونه کار مي کنند؟

بر اساس مطالعه اي که توسط NHS بر روي 500 زوج از کشورهاي مختلف انجام شده است، متوسط زمان انزال در طول مقاربت 5 دقيقه است. بسته به علت زود انزالي درمان هاي مختلفي وجود دارد که شامل درمان هاي رواني ، تمرينات مختلف و خريد قرص تاخيري مي شود.

 

انواع بهترين قرص تاخيري فوري در داروخانه ها

قرص هاي تاخيري را مي توان به 2 دسته تقسيم کرد که در زير شرح داده شده است:

 

بهترين قرص تاخيري بدون عوارض

بسياري از داروها و قرص ها توسط پزشکان براي درمان زود انزالي تجويز مي شود. شايع ترين آنها مهارکننده هاي بازجذب سروتونين مانند سرترالين يا مهار کننده هاي فسفودي استراز نوع سيلدنافيل (وياگرا) و تادالافيل (سياليس) هستند. داروهاي گروه بازدارنده هاي بازجذب سروتونين توسط سازمان غذا و داروي ايالات متحده براي درمان استرس و ساير بيماريهاي خاص تأييد شده است. اما آنها به طور خاص براي درمان زود انزالي تأييد نشده اند.البته شما مي توانيد از بهترين کاندوم ضد حساسيت نيز استفاده کنيد.

 

قرص زود انزالي يا داروهاي خانگي بدون نسخه

بهترين قرص تاخيري گياهي در سايت هاي خريد لوازم جنسي و ساير فروشگاه هاي مرتبط موجود هستند. اين قرص ها اغلب حاوي مواد گياهي مانند تک شاخ يا اپيديديم هستند و معمولا در بهبود عملکرد جنسي بسيار محبوب هستند. اگرچه ممکن است اين قرص ها وسوسه کننده به نظر برسند ، اما هميشه به خاطر داشته باشيد که اکثر اين ادعاها و تبليغات صحت ندارند و هيچ شواهد علمي براي اثبات ادعاي آنها وجود ندارد. علاوه بر اين سبک قرص هاي تاخيري مورد تأييد رسمي سازمان غذا و داروي آمريکا نيستند و بهتر است تبليغات آنها را زياد جدي نگيريد.

قرصهاي تاخيري چه عوارضي ممکن است داشته باشند؟

احتقان بيني يا آبريزش بيني: يکي از شايع ترين عوارض مصرف اين داروها احتقان بيني يا آبريزش بيني است که اغلب خود به خود برطرف مي شود ، اما در صورت تداوم اين عارضه، حتماً با پزشک خود مشورت کنيد.

سرگيجه: سرگيجه عارضه اي است که پس از افزايش نيتريک اکسيد پس از مصرف قرصهاي با تاخير ايجاد مي شود. در صورت احساس سرگيجه ، بهتر است با پزشک مشورت کنيد.

سرخي: مصرف اين داروها باعث قرمزي موقت پوست صورت ، جوش و لکه هاي پوستي مي شود.

بدن درد مي کند: درد در همه ماهيچه هاي بدن ، به ويژه کمردرد ، از عوارض جانبي قرص هاي با تاخير است.

مشکلات گوارشي: داروهاي ناتواني جنسي باعث سوء هاضمه و اسهال مي شوند و مشکلات گوارشي ايجاد مي کنند. بهتر است رژيم غذايي خود را تغيير دهيد و آب زيادي بنوشيد تا از اين عارضه جلوگيري کنيد.

تغيير در بينايي: داروهاي ناتواني جنسي بينايي فرد را تغيير داده و بر روي بينايي تأثير منفي مي گذارد و باعث تاري ديد مي شود.از دست دادن بينايي يک مشکل قابل توجه است و بايد سريع به پزشک مراجعه کنيد.

سردرد: يکي از شايع ترين عوارض جانبي قرص هاب تاخيري سردرد است که با بالا رفتن ميزان نيتريک اکسيد باعث ايجاد تغيير ناگهاني در جريان خون و در نتيجه سردرد مي شود. سردرد مشکلي است که با تمام داروهاي ناتواني جنسي مشاهده مي شود.

اگر بخاطر عوارضي که ممکن است قرص هاي تاخيري داشته باشند نگران هستيد مي توانيد از بهترين کاندوم براي جلوگيري از بارداري استفاده کنيد.

افرادي که بايد از مصرف اين قرص هاي تاخيري خودداري کنند!

افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي ، فعاليت جنسي خطر مشکلات قلبي را افزايش مي دهد. بنابراين ، مصرف قرصهاي با تاخير بسيار خطرناک است. قرص هاي تاخيري براي افراد مبتلا به پرياپيسم مضر است و مشکل را بدتر و دردناک تر مي کند. عوارض پرياپيسم شامل مشکلات گلبول هاي قرمز خون مانند کم خوني داسي شکل ، سرطان خون ، مولتيپل ميلوما است که سرطان سلول هاي پلاسما است و مي تواند به عنوان درد استخوان يا شکستگي ، نارسايي کليه يا کم خوني رخ دهد. وي همچنين پيرن را نام برد که بيماري آلت تناسلي است.اگر به هر دليلي نمي خواهيد از قرص هاي تاخيري استفاده کنيد مي توانيد از بهترين کاندوم تاخيري استفاده کنيد.

 

افرادي که مشکل بينايي دارند نبايد از قرص هاي با تاخير استفاده کنند. خطر نابينايي در افرادي که داراي نوروپاتي قدامي بينايي غير آرتروز هستند بسيار زياد است. افراد مبتلا به بيماري کليوي يا افرادي که تحت دياليز هستند. بدن اين افراد نمي تواند اين دارو را به درستي دفع کند و وجود دارو در بدن عوارض جانبي آن را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد. بدن افراد مبتلا به بيماري کبد نمي تواند به درستي از اين دارو استفاده کند ، باعث مي شود که فرد عوارض جانبي بسيار شديدي داشته باشد. قرص هاي تاخيري وضعيت افراد مبتلا به زخم معده يا افرادي که داراي اختلالات انعقادي خون هستند را بدتر مي کند. اگر از اين دارو استفاده مي کنيد ، بايد کاملاً زير نظر پزشک باشد. افراد مسن و افراد مبتلا به آلرژي شديد نبايد از اين دارو استفاده کنند.

منابع:

http://artimal.tinablog.ir/post/20

  https://farzinweb.royablog.ir/post/35/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

http://hamyar.avablog.ir/post/95/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%B6%D8%AF+%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA+%D8%AE%D8%B4%DA%A9+%D9%88+%D9%84%DA%A9+%D8%AF%D8%A7%D8%B1

http://luxshop.monoblog.ir/post-131.html

http://marketcenter.b88.ir/post-210210.html

http://hamyareweb.parsiblog.com/Posts/121/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%d8%a2%d9%88%d9%86+%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1+%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3+%d8%ae%d8%b2%d8%b1 /

https://emarketing.farsiblog.com/1400/12/22/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D9%86 /

http://alborz.famblog.ir/post/30

http://tibablog.rozblog.com/post/125

https://luxshop1.blogsky.com/1400/12/22/post- 127/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3 -%d8%ae%d8%b2%d8%b1

https://luxshop.blog.ir/post/aven

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 194 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:36

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through Spotify, YouTube, Beatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/KayBush3

https://www.pinterest.com/pin/1021613496695144259/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6945043873337327616/

https://express.adobe.com/page/Uyg5iUwIODKt2/

https://sites.google.com/view/best-music-promotion-packages/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/21/best-music-promotion-packages/

https://kaybush3.tumblr.com/

https://studiopress.community/users/kaybush3/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1539278158528393217

https://disqus.com/by/kaybush3/about/

https://en.gravatar.com/kaybush3

https://www.ted.com/profiles/36164457/about

https://www.behance.net/kaybush

https://kaybush3.livejoual.com/profile

https://www.twitch.tv/kaybush3

 

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:54

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

پدرانه...
ما را در سایت پدرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر esttudentt بازدید : 176 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:13

لینک دوستان

خبرنامه